Federatius 2008/2009

PARTICIPACIÓ EN CAMPIONATS GIRONINS FEDERATS DURANT EL 2009:

• BENJAMÍ (1 EQUIP)
  • ALEVÍ (2 EQUIPS),
  • ABSOLUT MASCULÍ (2 EQUIPS),
  • ABSOLUT, FEMENÍ (1 EQUIP),
  • SÈNIOR +30 (2 EQUIPS) 11/Gener/2009 -- 08Feb/2009
  • SÈNIOR +40 (1 EQUIP) 21/Feb/2009 -- 22 Març/2009
  • LLIGA GIRONINA (2 EQUIPS).

17/04/09 L'EQUIP ALEVÍ MASCULÍ, INTRACTABLE AL CAMPIONAT GIRONÍ

L'equip aleví del CTC va començar d ela millor manera possible la seva participació en el campionat gironí per a equips. Després que l'any passat aquest equip ja assolís l'ascens de catgeoria, ebguany ha arrencat amb dues importants victòries, que l'acosten una mica més a un hipòtetic nou ascens de categoria. En el primer partit es va desplaçar a le spistes del CT Salt, superant-los pe run clar 4-1, amb victòries de Lucas Enea, Eduard Paredes, Carles Amagat i el doble Enea-Amagat. L'única derrota va ser d'Arnau Martínez, que va perdre ajustadament en tres sets en un partit de més de dues hores de duració.

En el segon enforntament l'equip es va desplaçar a le spistes del CT Arbúcies. L'any passat l'equip arbucienc (que també v pujar de catgeoria9 ens havia superat ajustadament, pe`ro aquest any el nostre equip es va mostrar molt superior i va endosar un clar 5-0. Les victòrie van ser de Lucas Enea, Eduard paredes, Guillem Rovira i Carles Amagat, en individuals, i el doble Enea-Paredes.

Ara l'equip jugarà a casa davant el CT blanes tot buscant el primer lloc de grup, que li permetria disputar les semifinalsdel play off d'ascens a casa. Els desitgem molta sort!!!

31/03/09 L'EQUIP SÈNIOR +40 PUJA A LA MÀXIMA DIVISIÓ GIRONINA!!!

L'equip sènior +40 va assolir una gran fita en la història del club en aconseguir l'ascens a la màxima categoria gironina, després de superar el CT Guíxols per un ajustat 3-2. Enels partits individuals les victòries van ser per a Magno Maneu i Josep Ramon Palau, mentre que Toni Maneu i Tom Burns van cedir en els seus compromisos. Finalment, en el doble decisiu, la parella formada per Javi Ferreiro i Tom Burns, van assolir el punt definitiu, que situa el nostre club dins la elit del tennis gironí sènior +40. Felicitats a tots els membres de l'equip!!!

31/03/09 COMENÇA EL CAMPIONAT GIRONÍPER A EQUIPS ALEVINS

Aquest proper cap de setmana 4-5 d'abnril comença el campionat gironí per a equis alevins, i el nostre club hi prendrà part amb unequip masculí. Després que la temportada passada els nostres jugadors assolissin l'ascens de categoria, aquest any prendran part en la tercera divisió gironina, amb opcons de fer un molt bon paper. El primer rival serà el CT Salt, dissabte a les 3 de la tarda, mntre que diumenge visitarem el CT Arbúcies.Els components de l'equip són: Lucas Ena, Eduard Paredes, ARnau Maretinez, Guillem Rovira, Carles Amagat, Dylan Burns, Àlex del Fresno, Sergi Martínez, Sergi Garcia, Gerard Salavert, Marc Martínez. Els desitgem molta sort.

21/11/08 LA LLIGA DE LA COSTA

Aquest passat dissabte 15 de novembre va començar una nova edició de la Lliga de la Costa. El nostre club presenta fins a 4 equips en el torneig. el primer a debutar ho va fer davant el CT tordera i el nostre equip va guanyar per 3-1, amb triomfs de Juli Moreno, en un treballadíssim partit (4-6, 7-5, 6-4), de Clara maneu, molt còmode per un doble 6-0, i de Nitu calderon per 6-1, 7-5. La derrota va ser molt ajustada, i va ser d'Oriol rodríguez per 6-4, 1-6, 6-3.

Aquesta setmana ha d'entrar en competició l'equip aleví, que juga davant el Malgrat.

L'equip sènior masculí i el femení han ajornat el seu debut (previst per aquest cap de setmana) donat que estant disputant la lliga gironina de tennis.

Felicitats i a seguir donant la cara!!!!

21/11/08 LLIGA GIRONINA

El Club participa amb dos equips a la Lliga gironina, en el grup coure gironí. És un campionat mixte amb 4 partits individuals masculins, 2 individuals femenins i un doble masculí.

L'equip A ha derrotat al CT Cassà B (6-1) i al CT Celrà B (5-2) i va perdre contra el Calonge (5-1). Ara lluitarà pel títol davant el CT Casa-Nova i contra el Caldes.

L'equip B ha derrotat al CT Cassà (6-1) i va perdre contra el CT Celrà A (5-2) i contra el Calonge (6-0). Ara l'equip haurà de jugar contra l'Estartit i el CT Vidreres.

21/11/08 L'EQUIP BENJAMÍ MASCULÍ, SOTS-CAMPIÓ GIRONÍ!!!!

L'equip benjamí masculí (jugadors fins a 10 anys) va acabar sots-campió en el campionat gironí per a equips en el grup Bronze. L'equip, format per: Pol darder, Lucas Enea i dylan Burns, van desfer-se del CT Figueres B i del Topten TC (5-0). La final va ser amb CT Blanes on el nostre equip va caure per 4-1, tot i que cal destacar la lesió de Pol Darder i perdre molt ajustadament el doble decisiu. Amb aquest subcampionat, el nostre equip aconsegueix ser novament premiat en la propera diada del tennis gironí. Èxit que es suma a l'aconseguit per l'equip aleví masculí, que va quedar també sots-campió gironí.

Ara aquest equip benjamí disputarà la promoció d'ascens per mirar de pujar al grup Argent.