2014/2015

64é TROFEU CONDE DE GODÓ 24-11-15

Regala tennis, regala un dia al torneig Conde de Godó!!!

Fins al dia 10 de gener de 2016 hi ha temps per a reservar entrades per a veure els teus ídols: Rafael Nadal, Kei Nishikori, Nico Almagro, David Ferrer, Tommy Robredo, Feliciano Lopez, Fernando Verdasco, Marcel Granollers, ... i molts més!

Pots reservar-les a qualsevol dels dos entrenadors del club: Albert Roca i Ramon Gimenez. L'inscripció només serà efectiva quan s'hagi fet el pagament.

El preu de l'entrada a primera grada és de 55€ (vuitens de final).

Transport gratuït amb bus que sortirà des de les pistes del club. En cas de poca assitència, s'hi haurà d'anar amb cotxes particulars.

A partir del dia 10 de gener es compraran el total d'entrades. Els socis que comprin entrada a apartir del dia 10/01/15, no s'assegura que poguem asseuren's junts.

DIADA DEL TENNIS GIRONÍ  -31/05/2015-

El passat 31 de maig es va celebrar la tradicional Diada del Tennis Gironí al Restaurant La Carpa de Banyoles. Prop de 250 persones van assistir a l'esdeveniment, que servia per premiar els diferents campionats per equips i també individuals de la temporada 2014. La Diada va cloure amb el tradicional sorteig de regals. Per a més informació i fotos podeu visitar la web: http://www.tennisgironi.cat/website/noticies.asp?id=1479

DIADA DEL CLUB TENNIS CELRÀ 10-05-15-

S'ha celebrat la diada del club amb record d'assistència: 116 persones. Dinar a sota el porxo de les piscines amb fideuà de primer (foto 2), pollastre i patates de segon plat (foto 3) i postres. A més a més, s'han repartit els trofeus als jugadors del club (foto 1) i sorteig de diversos lots de productes, especialment dels comerços del poble.

DIADA DEL CLUB TENNIS CELRÀ  15-04-15-

El proper diumenge dia 10 de maig, celebrarem la diada del Club Tennis Celrà, en el porxo de les piscines.

DIA I HORA: 10 de maig a les 14h.

MENÚ: Fideuà, pollastre i patates, postres i beguda

TIQUETS: El preu del dinar és de 6€ per persona. Cal portar l'import exacte a l'hora de comprar el tiquet.

COMPRA DE TIQUETS: Albert Roca i Ramon Gimenez (durant horari de classe a les pistes de tennis).

CAL DUR: Plats i coberts.

A final del dinar, hi haurà el reconeixement dels jugadors del club i es sortejaran diversos regals.

Us hi esperem!

63é TROFEU CONDE DE GODÓ 24-04-15

Tot un èxit amb 23 entrades venudes per part del club i vàrem viatjar amb un bus de 50 places. Al viatge d'anada es varen fer pronòstics de resultats dels partits que veuriem i els guanyadors varen ser premiats en el viatge de tornada.

63é TROFEU CONDE DE GODÓ 05-02-15

Fins al dia 28 de febrer hi ha temps per a reservar entrades per a veure els teus ídols: Rafael Nadal, Kei Nishikori, Milos Raonic, David Ferrer, Tommy Robredo, Feliciano Lopez, Fernando Verdasco, Marcel Granollers, ... i molts més!

Pots reservar-les a qualsevol dels dos entrenadors del club: Albert Roca i Ramon Gimenez. L'inscripció serà efectiva quan s'hagi fet el pagament.

Hi ha dos tipus de localitats: 45€ a segona grada i 60 a primera grada.

FEDERACIÓ CATALANA DE TENNIS

Ahir es va signar l'acord entre la Federació Catalana de Tennis i el Club Tennis Celrà. L'acord consisteix en cedir les pistes del club un dia a la setmana als alumnes de la Federació.