2016/2019

DIADA 29/06/19

Un any més hem celebrat la gran Diada del CT Celrà. Unes 160 persones ens han acompanyat en una calurosíssima tarda per gaudir de les diferents activitats que han servit de tancament del curs d'hivern 2018-2019. Gràcies a tothom per fer possible aquesta unió i companyerisme. Som un gran club, ple de grans persones. Que gran és el CT Celrà!!!!!!!!

DIADA 29/06/19

MILLORES A LES INSTAL.LACIONS 01/05/19

Es realitzen unes millores ens les nostres instal.lacions. S'han reforçat els tancaments de les pistes 3-4, col.locant nous tensors i panells a la part baixa, atès que les parts baixes, estaven malmeses.

MILLORES A LES INSTAL.LACIONS 27/02/19

Doncs aquí el tenim!!!!! El Club ja disposa d'un local social i uns vestidors!! Ha estat un llarg període de temps que avui ha finalitzat i que ens donarà un gran plus de comoditat i servei. Moltes gràcies a l'ajuntament de Celrà per fer-ho possible i permetre'ns poder gaudir d'aquest espai.
La sala i els vestidors estaran operatius al 100% d'aquí a poc temps, tot i que ja se'n pot fer ús.
Seguim treballant i creixent per fer més gran el CT Celrà.

DIADA 30/06/18

66é TROFEU CONDE DE GODÓ 21-04-18

Aquest any hem anat 7 socis a veure els quarts de final del torneig. Entre d'altre partits hem vist:

S. Tsisipas vs D. Thiem  6/3  6/2

P. Carreño Busta vs G. Dimitrov  6/3  7/6

R. Nadal vs M. Klizan     6/0 7/5

D. Goffin vs R. Bautista Agut      6/7  6/2  6/2

DIADA CLUB TENNIS CELRÀ  -08/07/17-

S'ha celebrat la diada per segon any a les mateixes pistes del club. Ha estat tot un èxit amb més de 150 persones celebrant la cloenda del curs 2016/2017. Després de disputar-se les diferents finals dels campionats socials, s'han organitzat jocs a pista per a totes les edats. I a continuació, entrega de premis, trofeus, medalles i regals per a tots els nens i nenes de l'escola de tennis. En acabar un bon sopar a la fresca, amb la tradicional nit de la pizza que s'ha allargat fins passada la mitjanit. Molt bon rollo i molta diversió per acabar una temporada de traca i mocador. Gràcies a tots per fer-ho possible!!

DIADA CLUB TENNIS CELRÀ  -20/06/17-

Benvolguts socis, el proper dissabte 8 de juliol celebrarem la diada anual del Club Tennis Celrà. Enguany tindrà lloc a les mateixes pistes de tennis i està prevista la realització de tot un seguit d'activitats que us detallem a continuació:

A partir de les 18:30, activitats per als més menuts i reconeixements individuals i col·lectius.

A les 20:30 sopar a la fresca.

TORNEIG CONDE DE GODO 2017

Per a 3r any consecutiu, el club organitza la sortida per a veure els quarts de final del torneig Conde de Godo. Aquest torneig és el més prestigios a nivell català i sempre han ofert bon espectacle amb un bon nivell de jugadors.

Si us interessa reservar la vostra entrada, s'ha de fer el pagament a: Albert Roca / Ramon Gimenez / David Romero

Horaris: marxarem amb bus des de les pistes del club aprox: 09h del matí i sortirem del CT Barcelona aprox: 19h. El preu de l'entrada és de 65€ i el bus és gratuït per a socis i alumnes d'escola.

IMPORTANT: reservar entrada el més aviat possible per a poder tenir un millor seient a la pista principal.

MANTENIMENT PISTA 1 I 2

Les pistes 1 i 2 del nostre club estaven molt desgastades. Hi havia diverses esquerdes i falta de pintura.

Durant la primera quinzena de gener, s'han netejat i pintat les pistes 1 i 2. Això permetrà durant uns anys més, tenir dues pistes en plenes condicions.

64é TROFEU CONDE DE GODÓ 21-04-16

Aquest any hem anat 19 socis a veure els vuitens de final del torneig. Entre d'altre partits hem vist:

R. Nadal vs A. Montañes 6/2 6/2

R. Stepanek vs A. Kuznetsov 2/6 4/6

F. Kohlschreiber vs F. Lopez 6/7 7/5 6/3

A. Zverev vs M. Jaziri 6/7 4/6

J. Chardy vs K. Nishikori 3/6 5/7

Com l'any passat, a l'anada es van fer pronòstics amb els enfrontaments de vuitens i a a la tornada hi va haver premi per el guanyador.