Benvolguts tots/es:

Ens adrecem a vosaltres per tal d’informar-vos de l’afectació que tindrà la Fase 1 de desescalada decretada pel govern de l’Estat.

S'ha autoritzat passar a Fase 1 a la demarcació de Girona. Estem en disposició d'obertura del Club el proper dilluns dia 18 de Maig. No obstant, no es podrà reservar pista fins el dia següent (dimarts 19 de maig).

En aquesta fase es permet la pràctica de l’esport a l’aire lliure, sense contacte i amb un seguit de mesures de seguretat i higiene determinades.

Tant La Secretaria General de l’Esport com les federacions que ens pertoquen i el Club exposen que en aquesta fase ja es podrà formar i practicar el tennis.

Hem elaborat un Pla d’Actuació Específic per aquesta fase 1 on s’explica què és el que es pot i el que no es pot fer al Club i de quina manera hem d’actuar durant aquesta fase per tal de seguir les recomanacions sanitàries i no posar en risc els jugadors.

PROTOCOLS D'OBERTURA FASE I AL CLUB TENNIS CELRÀ

INSTAL·LACIONS I RECOMANACIONS:

• Està prohibit entrar a les pistes sense cita prèvia, és obligatori esperar-se a la porta d'entrada, respectant la distància de 2 metres fins que hi hagi el canvi de torn. Només podrà accedir a pista la persona que té la formació o partit, no acompanyants. L'acompanyant s'haurà d'esperar fora de el recinte, mantenint les mesures de seguretat de separacions.

• Caldrà que en fer la reserva online s’especifiqui amb qui es vindrà a jugar en la casella que ho sol·licita.

• Caldrà portar imprès el full de la reserva, o en el seu cal portar el PDF en el dispositiu mòbil per tal de mostrar-lo si és necessari.

• L'entrenador anirà a buscar a la porta el grup que li correspon a l'hora pactada, i els farà entrar de forma ordenada, sense contacte entre aquests.

• A l'acabar el temps de formació el monitor acompanyarà a la sortida els alumnes/jugadors i un cop hagi sortit tot el grup de forma esglaonada, podrà entrar a les instal·lacions el següent grup i així successivament.

• Cada monitor serà responsable de complir la normativa en el seu grup.

• En aquesta primera Fase els grups seran de màxim 2 alumnes, situant-se un a cada banda de la pista i el monitor al centre, evitant tot contacte.

• Es recomana que cadascú porti la seva botella de gel hidroalcohòlic, tot i que el club n’oferirà a l’entrada a les pistes

• L’entrenador farà rentar les mans amb el gel hidroalcohòlic cada vegada que un alumne entri o surti de la pista, i durant l’entrenament cada cop que es reculli.

• L'entrenador desinfectarà tots els objectes, carro, pilotes, etc .... tantes vegades com sigui necessari durant el transcurs de la classe, com a mínim un cop cada mitja hora.

• El club es responsabilitzarà de treure tot el mobiliari de l'interior de la pista, bancs, cadires, etc ....

• Es recomana no canviar de costat a la pista durant el partit o entrenament. En cas de fer-se es demana que cada jugador passi pel costat oposat de l’altre jugador.

• Cadascú haurà de portar la seva raqueta. El club no en podrà deixar.

• No comparteixis material amb el teu company de joc.

• Evitar les salutacions tant al començar com al finalitzar el temps de joc.

• És obligatori venir canviat per a la pràctica del tennis.

• Els vestidors, serveis i local social romandran tancats.

• Dins el club enganxarem diferents cartells recordatoris dels protocols i bones practiques de convivència per respecte a tots.

• Per respecte, solidaritat i compromís amb les totes les persones, us recomanem utilitzar mascaretes a l'entrada/sortida del Club. Així com mantenir la distància de seguretat de 2 metres amb altres persones.

Recordeu que seguim en estat d'alarma i que el principal objectiu en aquesta Fase I segueix sent la seguretat i prevenció de la salut.

Recordeu que no han d'accedir a les instal·lacions:

* Les persones simptomàtiques (febre superior a 37.3 ºC).

* Els que hagin estat en contacte amb persona infectada en els últims 14 dies.

* Els que tinguin símptomes com ara tos, febre, dificultat respiratòria, mal de coll.

Ens alegrem molt de què a poc a poc el Club retorni a la normalitat i de poder tornar a gaudir del Club Tennis Celrà.

CLUB TENNIS CELRÀ.