GRUPS WHATSAPP

01 de juny 2018

S'ha creat un grup amb l'aplicació WhatsApp per agrupar a tots els jugadors interessats en trobar gent per a jugar. A més a més, també s'hi difon notícies relacionades amb els tornejos en curs.

Els socis interessats, podeu enviar mail a: infoclubtenniscelra@gmail.com per a entrar-hi.

COMUNICACIONS CLUB TENNIS CELRÀ

11 de juny 2018

Li comuniquem que a partir d'ara, el Club Tennis Celrà realitzarà per 3 vies les comunicacions al socis:

1.- Via correu electrònic a tots els socis de la informació (activitats, sortides, tornejos, etc..) que es puguin realitzar per a l'interès general del soci/a.

2.- Via la pàgina web oficial del club: www.clubtenniscelra.cat.

3.- Via el taulell d'anuncis que hi ha a l'entrada de la pista núm. 3.

Si no desitja rebre informació del Club via correu electrònic o té qualsevol dubte, pot posar-se en contacte, enviant un correu electrònic a: infoclubtenniscelra@gmail.com

Comunicat Junta Club Tennis Celrà

08 de gener 2020

Benvolguts /des

Ahir dimecres vam rebre un comunicat oficial de la Federació Catalana de Tennis en què, a part d’ajornar totes les competicions federades a tot el territori català, es recomanava la suspensió de les activitats d’escola de tennis així com qualsevol altra pràctica esportiva fins el proper cinc d’abril data en que es tornarà a analitzar la situació.

Avui dijous des de l’Ajuntament de Celrà ens ha arribat l’ordre de suspensió de totes les activitats esportives, així com el tancament de les instal·lacions.

Esperem la comprensió d’aquesta mesura, donada la situació d’alerta sanitària general, alhora que desitgem un ràpid retorn a la normalitat.

Junta directiva del Club Tennis Celrà