GRUPS WHATSAPP

01 de gener 2020

S'ha creat un grup amb l'aplicació WhatsApp per agrupar a tots els jugadors interessats en trobar gent per a jugar. A més a més, també s'hi difon notícies relacionades amb els tornejos en curs.

Els socis interessats, podeu enviar mail a: infoclubtenniscelra@gmail.com per a entrar-hi.

COMUNICACIONS CLUB TENNIS CELRÀ

11 de juny 2018

Li comuniquem que a partir d'ara, el Club Tennis Celrà realitzarà per 3 vies les comunicacions al socis:

1.- Via correu electrònic a tots els socis de la informació (activitats, sortides, tornejos, etc..) que es puguin realitzar per a l'interès general del soci/a.

2.- Via la pàgina web oficial del club: www.clubtenniscelra.cat.

3.- Via el taulell d'anuncis que hi ha a l'entrada de la pista núm. 3.

Si no desitja rebre informació del Club via correu electrònic o té qualsevol dubte, pot posar-se en contacte, enviant un correu electrònic a: infoclubtenniscelra@gmail.com

Grossa de cap d'any 2021 - Club Tennis Celrà -

26 d’octubre 2020

Ja tenim aquí la Grossa de Cap d'Any 2021!!