Història

El Club - Història

Actualment hi ha més de 190 socis al club i una escola de tennis a ple rendiment amb 3 entrenadors. Som un petit club amb molta empenta i il·lusió per portar a terme totes les activitats de la temporada. Amb unes instal.lacions de 4 pistes (2 de green set i 2 de quick), uns vestuaris i una sala polivalent, amb l'objectiu de seguir creixent i gaudint de les activitats tennístiques que es posen a l'abast del poble.

Any 2023

Per segon any consecutiu, el club omple un bus de 60 places per assistir el diumenge de la prèvia al torneig Conde de Godo.

Es disputa la IX Lliga de tennis al club i el Masters8 durant el mes de juny. Es donen els trofeus en el sopar de la Lliga.

Es torna a fer el campionat d'estiu, durant el mes de juliol on revalida el títol Narcís Casademont en la final contra l'Albert Roca.

Es realitzan les obres per a remodelar la superficie de la pista nº2 a resina.

Any 2019

L'Ajuntament dona per finalitzada les obres dels vestiors i sala polivalent i ens entreguen a la junta, les claus d'accés. Això permet tenir una sala polivalent i uns vestidos amb 3 dutxes individuals i 1 per a minusvàlids. Aquesta instal·lació la compartim amb els jugadors de petanca i, això fa que l'entrada sigui només per als socis en horari de classes.

S'inicia la 5a Lliga de Tennis del club. Un torneig regular al llarg de l'any que permet als jugadors, disputar partits amb rivals de nivells semblant. Per 3r any consecutiu, Narcís Casademont s'enduu la lliga regular i el Masters8.

Com a millores, es canvia el logo oficial del club per un de més modern i adaptat a les noves tecnologies.

Finalitza l'acord amb l'empresa Decathlon Girona.

Any 2018

L'Ajuntament instala uns nous focus LED a totes les 4 pistes de tennis, el que permet millorar la il·luminació i que sigui de forma més uniforme.

La lliga de tennis i el Masters8 arriben a la 4a edició. Narcís Casademont guanya ambdues.

Any 2017

Comença el patrocini amb l'empresa Decathlon Girona, el que permet obtenir equipacions, trofeus, merchandising, etc..

La junta del Club realitza una millora a les instal·lacions, fent pintar les deteriorades pistes 1 i 2. Es pinten amb els colors originals (verd i vermell).

Hi ha previst modificar la il·luminació de les pistes 3 i 4 per a LED. Això pot garantir millor il·luminació a aquestes dues pistes.

Narcís Casademont aconsegueix per primer cop, endur-se la lliga regular i el Masters8.

I, per últim, l'ajuntament té previst fer uns vestidors per a les pistes de tennis i padel.

Any 2016

Es canvia el format diada i s'ajunta amb el que seria la nit de les pizzes, per tant, es fa un sopar amb entrega de premis a davant de les pistes 1 i 2. Juntament amb beguda i entrega de premis, la festa acaba sent un èxit.

David Romero guanya la 2a edició de la lliga regular del club i també, el Masters8.

L'Ajuntament fa construir una pista de padel al costat de la pista 4.

Any 2015

La 1a edició de la lliga interna del club, comença amb més de 20 jugadors inscrits. Aquesta primera edició, David Romero guanya la lliga regular i Edu Paredes el Masters8.

Per falta d'il·luminació a les pistes 3 i 4, l'Ajuntament afegeixen 4 focus més a les torretes laterals.

És l'últim any que es fa la diada al porxo de les piscines municipals. Tot i ser un èxit, l'any següent es canviarà el format.

Any 2014

És un any on hi ha un canvi de junta. La junta anterior decideixen donar un pas al costat i entren nous integrants. Aquests són Ramon Gimenez com a president, Mar Llorens com a secretaria i Enric Falgas, Marta Pi, Elena Girona i David Romero com a vocals.

S'organitza una lliga interna que dura de novembre a maig de 2015 i, posteriorment, un Masters8, és a dir, un quadre amb els 8 millors jugadors regulars de la temporada.

Durant el mes de gener s'organitza un torneig de pares i fills amb més de 100 persones assistens.

Com a millores al club, s'ha plantat xiprers a la zona nord de les 4 pistes per en un futur, protegir del vent.

Durant el mes d'abril, es realitza una sortida al Godo per a veure els quarts de final del torneig amb un èxit total d'asssistència (23 persones han viatjat amb bus).

El mes de maig es segueix la tradició de "la diada" al porxo de les piscines (116 comensals assisteixen a l'esdeveniment).

Any 2009

El rànquing Escalat arriba a la seva fí. La última actualització queda de la següent forma:

Dones: Clara Maneu, Olga Porrera, Mar Llorens, Montse Font i Violeta Cuerda.

Homes: Mariano Nuñez, Magno Maneu, Tom Burns, Fèlix Bouso i Javi Ferreiro.

Any 2008

El club promou un rànquing anomenat "Escalat" on els jugadors inscrits poden retar al jugador que tenen per sobre i així, pujar posicions a la classificació.

Any 2006

S'organitza la primera lliga interna masculina i femenina, el campionat de dobles i es participa en diferents interclubs de la província.

Durant aquest any el Club Tennis Celrà va debutar també en competicions oficials arreu de les comarques gironines.

Durant els darrers anys destaquem el creixement del club, tant en nombre de socis del club com en jugadors a l'escola de tennis.

El Club ha participat en moltes competicions federades i en ocasions ha destacat pel seu nivell amb l'obtenció de diferents títols.

Any 2005

Engrescats per les activitats que es podien fer, es crea el Club Tennis Celrà.

Es consolida l'escola de tennis en aquesta 2a temporada i el nombre d'alumnes arriba gairebé als 100.

Es realitza una millora notable en la gestió de les dues pistes de quick.

Any 2004

Comença a Celrà l'activitat tennística a la zona esportiva, amb la creació d'un curset que donava l'oportunitat a tots aquells que volien iniciar-se o perfeccionar-se en el món del tennis. Després d'un inici ben satisfactori amb més de 30 inscrits el primer curs, el tennis s'integra ràpidament dins el ventall d'activitats del poble.