Federatius 2018/2019

LLIGA CATALANA. EQUIP ABSOLUT. 11/05/19

L'equip absolut s'ha desplaçat a les pistes de l'històric @clubtennislasalut per disputar la primera ronda del Campionat de Catalunya per comarques després d'haver-se classificat en la primera fase. I quasi s'ha donat la campanada, ja que l'equip ha perdut per un ajustat 3-2. Felicitats per aquesta gran fita assolida. Ja era un regal jugar en un dels clubs amb més prestigi de Catalunya.

LLIGA CATALANA. EQUIPS DEL CT CELRÀ 01/05/19

5 dels 10 equips que va presentar el Club a la Lliga Catalana van assolir plaça per disputar la segona fase de la competició. La primera fase era entre equips de la província de Girona. Els dos o tres primers equips de cada categoria (depenent de la divisió), es classificaven per la segona fase on hi prenen part també els equips classificats de la resta de Catalunya.
En categoria juvenil els equips classificats han estat l'infantil femení, el cadet masculí i el júnior masculí. I en categoria absoluta i sèniors, l'equip absolut masculí i el sènior +30 masculí.
Un gran èxit situar la meitat dels equips presentats en les fases finals catalanes.
A seguir lluitant per intentar arribar el més lluny possible.
A les fotos veiem els quadres cadet masculí, júnior masculí i infantil femení respectivament.

LLIGA CATALANA. EQUIP ABSOLUT. 3/03/18

L'equip absolut del CT Celrà guanya al CT La Bisbal per 4 a 1.

Albert Roca guanya a Edgar Saldaña per 6/0  6/2.

Narcís Casademont guanya a Arnau Llobet per 6/3  3/6  6/0.

David Romero perd amb Francesc X. Ponsati per 4/6  2/6.

Sergi Pou guanya a Jordi Bosch per 7/5  6/0.

En el dobles, Albert Roca i Narcís Casademont guanyen a Josep M. Lluch i Edgar Saldaña per un doble 6/3.

LLIGA CATALANA. EQUIP ABSOLUT. 27/01/18

L'equip absolut del CT Celrà perd a domicili per un ajustat 2 a 3 davant del CT D'Aro.

Albert Roca guanya a David Adria per 6/0  6/1.

Narcís Casademont guanya a Lluis Solano per 6/4  6/2.

David Romero perd amb Ignasi Subirana per 3/6  2/6.

Sergi Pou perd amb Carlos Fernandez per 3/6  2/6.

En el dobles, Albert Roca i Narcís Casademont perden amb Ignasi Subirana i Carlos Fernandez per 5/7  2/6.

LLIGA CATALANA. EQUIP +30. 20/01/18

El Calonge CT guanya a casa per un ajustat 3 a 2 a l'equip 030 del CT Celrà.

Albert Roca guanya a Ferran Costa per 6/4  6/2.

David Romero perd amb David Pou per 0/6  2/6.

Ramon Gimenez perd amb Santiago Blas per 5/7  2/6.

Jaume Sobregues perd amb Ivan Pinilla per 1/6  2/6.

En el dobles, Albert Roca i David Romero guanyen a Ferran Costa i David Pou per 6/4  4/6  10/8.