Federatius 2010/2011

25/10/10 DERROTA DE L'EQUIP ABSOLUT A LA LLIGA GIRONINA

El diumenge 24 d'octubre l'equip absolut participant a la lliga gironina va cedir davant el CT Sant Hilari per 4-2. Tot i el que puygui semblar l'eliminatòria va ser molt igualada, ja que 3 dels 4 partits que es van perdre, van ser a tres sets, després de més de dues hores de cada partit. Les derrotes van ser les del'Albert Roca, en javi Ferreiro, l'Olga Porrera i la Mar Llorens, mentre que les victòries locals van ser les d'en Mariano Núñez i la d'en ramon Gimenez. Aquest proper cap de setmana l'equip tornarà a jugar a Celrà, contra el CT Roses.

25/10/10 EXCEL·LENT RESULTAT DE L'EQUIP BENJAMÍ

Aquest passat dissabte a la tarda 23 d'octubre l'equip benjamí del CTC (per a menors de 10 anys), va assolir una important victòria davant el CE Torremirona, de Navata, per 4 a 1, en el campionat giorní grup ARGENT. Els components de l'equip van ser en Yann del Fresno, en Dylan Burns i en Narcís Casademont. Els dos darrers van sumar el triomf en els seus partits individuals, mentre que en Yann va perdre ajustadíssimament. No obstant, en el doble la parella formada per en Dylan i en yann van sumar una clara victòria que arrodonia la jornada. Ara, l'equip rebrà el CT Lloret B aquest proper dissabte 30 denovembre a les 15:00 hores. Vine a animar-los.

JUNY 2010 EQUIP INFANTIL MASCULÍ

L'equip infantil masculí va aconseguir pujar de cageoria en el primer any que competia. Vam arribar a la gran final, on el CN Olot ens va guanyar 3-1. La final la van jugar l'Eduard paredes, l'Arna Martinez, l'Àlex del Fresno, en Yaan del Feso i en Dylan Buns. Feliciats a tots ells pel gran campionat!!!

JUNY 2010 EQUIP INFANTIL FEMENÍ

L'equip infantil femení debutava en la competició. I ho va fer amb gran nota, ja que vam quedar en tercer lloc, després de guanyar el CT Cassà, el CTF igueres C i el CT salt. A les semifinals vam plantar cara però el CT Olot ens va guanyar. Molt bé noies... l'any que ve... MÉS!!!

05/05/10 L'EQUIP ALEVÍ MASCULÍ, A LA FINAL DEL GRUP ARGENT, AMB L'ASCENS ACONSEGUIT!!

Els nois del CT Celrà segueixen fent història. En els tres anys en què el Club participa en competicions federades, l'equip aleví ha passat de la quarta divisió a primera, amb tres ascensos consecutius. L'útim d'aquests aconseguit el cap de setmana passat, després de superar el CT l'Escala per 3-2. la finalestà prevista per aquest dissabte a les 09:00 hores, davant el GEiEG. Els dos finalistes s'han assegurat l'ascens a la màxima divisió gironina. Els nois que composen aquest equip aleví són: Lucas Enea, Dylan Burns, Yann del Fresno, Narcís Casademont, Marc Morente, Nil Carreras, Marçal Planas i Tomàs Bañeras. Sort atots ells!!!

05/05/10 EL MONITOR DE L'ESCOLA DEL CTC, ALBERT ROCA, JA ES TROBA A LES SEMIFINALS DEL SÈNIOR +30

S'està disputant el campionat gironí sènior +30 individual a les pistes del CT Centre Platja de Pltja d'Aro. El monitor de l'escola del CTC, Albert Roca, i que partia com a segon favorit pel títol ja es troba a les semifinals. Una ronda en la que es trobarà a Jordi Bonet, del CT Salt.

En el mateix torneig també s'età dsputant la modalitatde dobles, on hi trobem la parella clranenca formad per Albert Roca i Thomas Burn, que parteixen com a tercers caps de sèrie del campionat.

Desitgem que els arribin nous èxits als nostres representants.

05/05/10 GRAN ÈXIT DELS EQUIPS SÈNIORS DEL CLUB

Els equips sèniors masculins +30 i +40 han escrit una pàgina brillant del CTC. Ambdós equips han asslit aquesta temporada l'ascens a la màxima divisió gironina, després d'haver assolit el sots-campionat en ambdós tornejos. Una fita que demostra el bon moment de salut tennística dels nostres jugadors. Felicitats!!!