2023/2025

DIADA DEL CLUB TENNIS CELRÀ

El diumenge 25 de juny es van aplegar més de 180 assistents a la gran Diada del Club!!! Gràcies per omplir les pistes del CT Celrà un any més. Un gran ambient que s'ha creat amb una tarda-vespre de jocs a pista, reconeixements als alumnes i socis del club, sortejos, un sopar a la fresca i la final del Masters8. Un dia rodó! Ens hi tornarem a trobar l'any que ve!!

JORNADA DE TENNIS PER A ALUMNES DE L'ESCOLA

El 3 de juny s'ha disputat una gran jornada de tennis per a alumnes de 7 a 9 anys del club, amb més de vint tennistes. Un gran matinal on s'han organitzat jocs, partits i un aperitiu final per a tots els participants. Moltes gràcies a tots per ser-hi.

SORTIDA 16/04/23

Una setantena de socis i alumnes del club es van desplaçar a les pistes del RCTB1989 per assistir a la 70a edició del BCN OPEN BANC SABADELL, torneig Conde de Godó. Un dia rodó, amb molt bon temps i molt bon ambient. Amb l'afegit que un alumne de la nostra escola, en Gerard Alcaide, va participiar al Clínic ISDIN a la pista central "Rafa Nadal", plena a vessar, amb diferents jugadors professionals a pista com Pablo Carreño, Jaume Munar i Feliciano Lopez, amb qui va poder pilotejar una estona. Des de les grades el nom de Celrà es va fer notar en diversos moments, creant un gran ambient de club.

Al llarg de tot el dia vam poder gaudir dels partits de l'última ronda de la fase prèvia, amb un nivell espectacular. A banda de la competició també vam poder participar de les diferents activitats paral·leles i de les diferents zones d'oci i restauració.

Un gran dia!! Esperem repetir-ho l'any que ve!