COMUNICACIONS CLUB TENNIS CELRÀ

11 de juny 2018

Li comuniquem que a partir d'ara, el Club Tennis Celrà realitzarà per 3 vies les comunicacions al socis:

1.- Via correu electrònic a tots els socis de la informació (activitats, sortides, tornejos, etc..) que es puguin realitzar per a l'interès general del soci/a.

2.- Via la pàgina web oficial del club: www.clubtenniscelra.cat.

3.- Via el taulell d'anuncis que hi ha a l'entrada de la pista núm. 3.

Si no desitja rebre informació del Club via correu electrònic o té qualsevol dubte, pot posar-se en contacte, enviant un correu electrònic a: infoclubtenniscelra@gmail.com

GRUPS WHATSAPP

01 de juny 2018

S'ha creat un grup amb l'aplicació WhatsApp per agrupar a tots els jugadors interessats en trobar gent per a jugar. A més a més, també s'hi difon notícies relacionades amb els tornejos en curs.

Els socis interessats, podeu enviar mail a: infoclubtenniscelra@gmail.com per a entrar-hi.

Conde de Godó 2020

05 de gener 2020

68é TROFEU CONDE DE GODÓ 23-03-20

Regala tennis, regala un dia al torneig Conde de Godó!!!

Fins al dia 26 de gener de 2020 hi ha temps per a reservar entrades al club*.

Pots reservar-les a qualsevol dels dos entrenadors del club: Albert Roca i Ramon Gimenez o a qualsevol membre de la junta.

El preu de l'entrada a primera grada és de 72,5€ (vuitens de final).

Transport gratuït amb bus que sortirà des de les pistes del club. En cas de poca assitència, s'haurà d'anar amb cotxes particulars.

A partir del dia 27 de gener es compraran el total d'entrades. Els socis que no reservin entrada, no s'assegura que poguem asseuren's junts.

* la reserva es fa previ pagament de l'import de l'entrada.

Fundació Tommy Robredo

08 de gener 2020

El proper dimarts dia 14 de gener, de 17:00 a 19:00 el tour de la Fundació Tommy Robredo arribarà al CT Celrà.

Una gran ocasió per experimentar en primera persona el món del tennis adaptat, en cadira de rodes, ja que es podrà pilotejar tot provant una cadira de rodes adaptada.

Es farà un clínic per a tots els nois i noies de l'escola del club, i una xerrada amb un dels millors tennistes de l'especialitat, en quicotour (campió d'Espanya, de Catalunya i esportista olímpic).

Vine a descobrir el tennis adaptat en cadira de rodes!!