COMUNICACIONS CLUB TENNIS CELRÀ

11 de juny 2018

Li comuniquem que a partir d'ara, el Club Tennis Celrà realitzarà per 3 vies les comunicacions al socis:

1.- Via correu electrònic a tots els socis de la informació (activitats, sortides, tornejos, etc..) que es puguin realitzar per a l'interès general del soci/a.

2.- Via la pàgina web oficial del club: www.clubtenniscelra.cat.

3.- Via el taulell d'anuncis que hi ha a l'entrada de la pista núm. 3.

Si no desitja rebre informació del Club via correu electrònic o té qualsevol dubte, pot posar-se en contacte, enviant un correu electrònic a: infoclubtenniscelra@gmail.com

GRUPS WHATSAPP

01 de juny 2018

S'ha creat un grup amb l'aplicació WhatsApp per agrupar a tots els jugadors interessats en trobar gent per a jugar. A més a més, també s'hi difon notícies relacionades amb els tornejos en curs.

Els socis interessats, podeu enviar mail a: infoclubtenniscelra@gmail.com per a entrar-hi.

Inscripcions obertes per a classes de tennis i pàdel

prova
07 de setembre 2019

Ja tenim les inscripcions obertes per al nou curs de tennis per a la temporada 2019-2020. Cursos per a totes les edats i nivells (per a nens i nenes i també per adults). Classes en grup o particulars. I com a novetat classes de pàdel.
Si t agrada el tennis, però no t'has decidit mai a practicar-lo, ara és el moment.

PANERA DE NADAL

28 de novembre 2019

Sorteig de la panera de Nadal de CT Celrà.

La vols? reserva un número del 00 al 99 per només 3€ i la panera pot ser teva!

Som-hi?