Preus

3 díes a la setmana

112,5€

PREUS MENSUALS

Adults (a partir de 16 anys)

Grup màxim 4 persones

1 hora setmana

1,5 hores

1 dia a la setmana

49,5€

2 díes a la setmana

Classes particulars      1 hora:  22€ per a socis, 22€ no socis.

Bono 10 hores:  175€.

Equipament necessari: raqueta de tennis i calçat esportiu adequat per pistes de tennis. Es recomanen sabatilles esportives de tennis.

Informació per a alumnes menors de 18 anys:

•  Si son socis del Club Tennis Celrà amb una quota de soci individual / familiar, poden accedir a les pistes fora d'horari de classes amb la targeta familiar.

Els Alumnes que competeixen per equips del Club Tennis Celrà pagaran la quota d'equips.

Quota d'equips: 25€.

• Si no son socis del Club Tennis Celrà, NO poden accedir a les pistes fora d'horari de classes.

Els alumnes que no siguin socis dels club, pagaran una matrícula anual

Matrícula: 35€.

Els alumnes que no siguin socis del club i competeixin per equips del Club Tennis Celrà, pagaran  la quota d'equips.

Quota d'equips: 25€.

Informació per a alumnes majors de 18 anys:

L'alumne ha de ser soci del Club Tennis Celrà a nivell individual / familiar, per a inscriure's a l’escola de tennis.

Més informació : Coordinador de l'escola de tennis ALBERT ROCA. Telèfon 630.725.583