El Club - Història

Any 2004: Comença a Celrà  l'activitat tennística a la zona esportiva, amb la creació d'un curset que donava l'oportunitat a tots aquells que volien iniciar-se o perfeccionar-se en el món del tennis. Després d'un inici ben satisfactori amb més de 30 inscrits el primer curs, el tennis s'integra ràpidament dins el ventall d'activitats del poble.

Any 2005: Engrescats per les activitats que es podien fer, es crea el Club Tennis Celrà. Es consolida l'escola de tennis i la millor gestió de les dues pistes de tennis que hi ha al poble. Aquesta segona temporada el nombre d'alumnes arribava gairebé als 100.

Any 2006: S'organitza la primera lliga interna masculina i femenina, el campionat de dobles i es participa en diferents interclubs de la província. Durant aquest any el Club Tennis Celrà va debutar també en competicions oficials arreu de les comarques gironines.

Durant els darrers anys destaquem el creixement del club, tant en nombre de socis del club com en jugadors a l'escola de tennis. El Club ha participat en moltes competicions federades i en ocasions ha destacat pel seu nivell amb l'obtenció de diferents títols.

Any 2014: És un any on hi ha un canvi de junta, integrada per a nous membres. S'organitza una lliga interna que dura de novembre a maig de 2015 i, posteriorment, un Masters8, és a dir, un quadre amb els 8 millors jugadors regulars de la temporada. Durant el mes de gener s'organitza un torneig de pares i fills amb més de 100 persones assistens. Com a millores al club, s'ha plantat xiprers a la zona nord de les 4 pistes per en un futur, protegir del vent. Durant el mes d'abril, es realitza una sortida al Godo per a veure els quarts de final del torneig amb un èxit total d'asssistència (23 persones han viatjat amb bus). El mes de maig es segueix la tradició de "la diada" al porxo de les piscines (116 comensals assisteixen a l'esdeveniment).

Any 2015: Es segueix la lliga interna del club, amb més de 20 jugadors inscrits. Per falta d'il·luminació a les pistes 3 i 4, s'afegeixen 4 focus més a les torretes laterals. És l'últim any que es fa la diada al porxo de les piscines municipals. Tot i ser un èxit, l'any següent es canviarà el format.

Any 2016: Es canvia el format diada i s'ajunta amb el que seria la nit de les pizzes, per tant, es fa un sopar amb entrega de premis a davant de les pistes 1 i 2. Juntament amb beguda i entrega de premis, la festa acaba sent un èxit. L'Ajuntament fa construir una pista de padel al costat de la pista 4.

Any 2017: Es pinten les pistes 1 i 2 amb els colors originals (verd i vermell). Hi ha previst modificar la il·luminació de les pistes 3 i 4 per a LED. Això pot garantir millor il·luminació a aquestes dues pistes. I, per últim, l'ajuntament té previst fer uns vestidors per a les pistes de tennis i padel.

Actualment hi ha més de 130 socis al club i una escola de tennis a ple rendiment. Som un petit club amb molta empenta i il·lusió per portar a terme totes les activitats de la temporada. Amb unes instal.lacions de 4 pistes (2 de green set i 2 de quick) l'objectiu és seguir creixent i gaudint de les activitats tennístiques que es posen a l'abast del poble.