2018/2021

VII LLIGA DE TENNIS 2020/2021

El proper dilluns dia 28 de setembre de 2020, s’iniciarà la VII Lliga de Tennis al nostre club.

La Lliga de Tennis és un torneig regular que s'inicia a finals de setembre i s'allarga fins a finals de juny. Està compost per diversos grups de jugadors segons el seu nivell i permet al jugador conèixer gent del seu nivell i mantenir-se actiu durant tota la temporada.

S'inicia ara el període d'inscripcions fins al 25/09/2020.

Per a participar-hi o per a més informació, podeu fer-ho de dos formes:

- Via mail: infoclubtenniscelra@gmail.com

- Via whatsApp 620.370.551 David Romero.

Classificació 4t període

Classificació 1r període

1r període GRUPS

NORMATIVA 2020/2021

Un cop acabada la lliga de tennis, s'inicia el Masters8, amb els primers 8 classificats per punts.

VI LLIGA DE TENNIS 2019/2020

Per sisé any consecutiu, torna la Lliga de Tennis al nostre Club. La Lliga de Tennis és un torneig regular, que s'inicia durant el mes de setembre i finalitza amb el Masters8 a finals de juny.

Els socis es poden inscriure mitjançant el correu electrònic del club (infoclubtenniscelra@gmail.com), via missatge / WhatsApp al responsable de la lliga, David Romero (620.370.551) i, per últim, mitjançant Albert Roca (horari de classes).

Es recorda que el termini d’inscripcions finalitza el dia 20 de setembre i, amb el preu de 10€, s'inclou la camiseta.

Classificació 4t període

Quadre 4t període

Quadre 3r període

Quadre 2n període

Classificació 1r període

Quadre 1r període

NORMATIVA 2019 /2020

Quadre Final

El proper divendres dia 31 de juliol, es disputarà la final del Masters8 a les pistes del Club.

El Masters8 és un quadre final, que el disputen els 8 jugadors més regulars de la Lliga interna del Club.

Els dos finalistes, Narcís Casademont i Jordi Turmo, a més han estat 1r i 2n classificat respectivament de la lliga regular d’aquest any 2019/2020.

L’horari de la final serà a les 19h i s’acabarà amb un pica-pica i entrega de copes per acomiadar la temporada.

Narcís Casademont guanya finalment el Masters8 a Jordi Turmo per un 6-4  6-3.

V LLIGA DE TENNIS 2018/2019

Us informem que el proper dia 1 d’octubre de 2018 comença la 5a edició de la Lliga de Tennis 2018/19. La Lliga de Tennis és un torneig només per a socis i finalitza durant el mes de maig, amb el quadre final.

Es recorda que el termini d’inscripcions finalitza el dia 30 de setembre i el preu per a inscripció és de 10€*.

* la inscripció inclou semarreta amb el logo del club.

Classificació 5è període

Quadre 5è període

Classificació 4t període

Quadre 4t període

Quadre 3r període

Quadre 2n període

Classificació final 1r període

QUADRE DEL 1R PERÍODE

NORMATIVA 2018 /2019

Felicitar al guanyador de la Lliga de Tennis 2018/2019, Narcís Casademont!!yesyes

Masters8 Classificació Final

Quadre Final

Ha començat el Màster8, dia 12 de juny de 2019, entre els vuit millors classificats després de la disputa de la Lliga Regular. I en Xavier Torrent ha superat a en Yago Vikadomiu en dos sets, essent d'aquesta manera el primer semifinalista del torneig. Els altres quarts de final són: Sergi Pou - Ramon Gimenez, Xevi Vives - Narcís Casademont i David Romero - Pau Arbusé. La final es disputarà el dissabte 29 de juny, coincidint amb la celebració de la Diada del Tennis.

Ja tenim finalistes del Màsters 8 d'aquesta temporada. Serà la que disputaran aquest dissabte en Narcís Casademont (vigent campió), i en David Romero, després que en semifinals superessin a Xavier Torrent i Sergi Pou, respectivament.

Per 3r any consecutiu, Narcís Casademont venç a David Romero a la final del Masters8! Tot i la gran afició present, amb crits i elogis cap a David, Narcís s'acaba emportant el partit per un 6/1  6/2.  ¡¡Felicitats Narcís!!

IV LLIGA DE TENNIS 2017 / 2018

Us informem que el proper mes d’octubre comença la 4a edició de la Lliga de Tennis 2017/18.

La Lliga de Tennis és un torneig que organitza el Club per a tots els seus socis. S’inicia durant el mes d’octubre i finalitza durant el mes de maig. Posteriorment, es realitza un quadre final, anomenat Masters8.

Classificació 5è període

Quadre 5è període

Masters 8

Classificació 4t període

Quadre 4t període

Quadre 3r període

Quadre 2n període

Classificació final 1r període

QUADRE DEL 1R PERÍODE

NORMATIVA 2017 /2018

Masters8 Classificació final

Quadre final

Felicitem al guanyador de la Lliga de Tennis 2017/18 i, també del quadre final, Narcís Casademont!!!

S'adjunta el quadre final:

Quadre final