Inici de sessió       divendres, 15 / desembre / 2017
Godo18
Flash Noticies

TORNEIG CONDE DE GODO 2018

De nou, el club organitza la sortida per a veure els quarts de final del torneig Conde de Godo. Aquest torneig és el més prestigios a nivell català i sempre han ofert bon espectacle amb un bon nivell de jugadors.

Si us interessa reservar la vostra entrada, s'ha de fer el pagament a: Albert Roca / Ramon Gimenez / David Romero

Horaris: marxarem amb bus des de les pistes del club aprox: 09h del matí i sortirem del CT Barcelona aprox: 19h. El preu de l'entrada és de 65€ i el bus és gratuït per a socis i alumnes d'escola.

IMPORTANT: reservar entrada el més aviat possible per a poder tenir un millor seient a la pista principal.

EQUIPACIÓ 2017/18

Benvolguts socis,

Us informem que hi ha disponible la nova equipació del Club Tennis Celrà.

La pots reservar fins el proper 30 de novembre, a un preu de 10 euros.

Confirmeu a l'Albert Roca, entrenador del club.

QUOTES DE SOCIS 2017 / 2018

Us informem que el proper dia 13 de novembre es passaran les quotes de socis per a la temporada 2017/18 que mantenen el mateix preu que la temporada anterior.

Quota soci Empadronat individual: 55€

Quota soci Empadronat familiar: 85€

Quota soci No empadronat individual: 85€

Quota soci No empadronat familiar: 130€

Qualsevol canvi de tipus de soci, número de compte, baixa  o altres circumstàncies s’ha de comunicar per mail al club.

Us recordem que en cas de devolució d’algun rebut el soci haurà de fer-se càrrec de les despeses bancàries originades.

ACTUALITZACIÓ WEB

S'actualitzen els següents apartats de la web:

Tornejos i Campionats / Interns / 2016/17

Tornejos i Campionats / Federatius / 2016/17

GRUPS WHATSAPP

S'ha creat un grup amb l'aplicació WhatsApp per agrupar a tots els jugadors interessats en trobar gent per a jugar.

Els socis interessats, podeu enviar mail a: infoclubtenniscelra@gmail.com per a entrar-hi.

COMUNICACIONS CLUB TENNIS CELRÀ

Li comuniquem que a partir d'ara, el Club Tennis Celrà realitzarà per 3 vies les comunicacions al socis:

1.- Via correu electrònic a tots els socis de la informació (activitats, sortides, tornejos, etc..) que es puguin realitzar per a l'interès general del soci/a.

2.- Via la pàgina web oficial del club: www.clubtenniscelra.cat.

3.- Via el taulell d'anuncis que hi ha a l'entrada de la pista núm. 3.

Si no desitja rebre informació del Club via correu electrònic o té qualsevol dubte, pot posar-se en contacte amb nosaltres responen aquest correu.

MANTENIMENT PISTES 1 I 2

Les pistes 1 i 2 del nostre club estaven molt desgastades de la pintura del paviment.

Durant la primera quinzena de gener, s'han netejat i pintat les pistes 1 i 2. Això permetrà durant uns anys més, tenir dues pistes en plenes condicions.

Decathlon
Artengo